начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Клиент лъже,че не е получил стока?

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Клиент лъже,че не е получил стока?

Мнениеот maetz » 18 Дек 2015, 16:53

Здравейте.
Наш клиент получи стоката си с липсващ артикул и един от артикулите беше с лек дефект.
Заведохме му рекламация и казахме,че ще му бъде удовлетворена- повредения артикул ще се смени след няколко дни и тогава ще си получи и липсващите неща / така или иначе всичко ще му бъде доставено в срок по договор, дори със закъснелитеартикули/.
Сега обаче, въпросния клиент каза, че понеже не бил разписал никъде,че си е получил нещата. щял да пусне жалба срещу нас,че не си е получил цялата поръчка /т.е. заплаши ни,че ще си иска вече получените стоки втори път - и това го има записано на тел разговор/ .
Въпросът ми е - по закон длъжни ли сме да караме клиенти да се разписват,че са си получили стоката? Как можем да се защитим в такъв случай?
Би било странно, аз така мога да си твърдя например,че съм си купила телевизор от Техномаркет например, но не са ми го дали и да го поискам втори път?
maetz
Младши потребител
 
Мнения: 13
Регистриран на: 23 Апр 2012, 16:05

Re: Клиент лъже,че не е получил стока?

Мнениеот ivanov_p » 18 Дек 2015, 21:29

Глупакът не трябва да се защитава, а да се изтребва!
Нито един съд няма да признае доставка без да има не просто подпис на фактурата, а приемно-предавателен протокол. Този протокол може да съдържа само: "Получих стоката по фактура" и подпис, а ако доставките са регулярни полученото трябва да е описано точно по количество и цена и по коя фактура е. Иначе се влиза в екшън, особено с граждани или малки фирми, които не се отчитат по ДДС.
ivanov_p
Активен потребител
 
Мнения: 4510
Регистриран на: 26 Ное 2013, 19:53


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 30 госта


cron