начало

Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ

Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Мнениеот mishko1971 » 04 Авг 2022, 06:26

Здравейте, като частно лице от доста време търсех качествен домакински продукт и следях сайтове. Наскоро онлайн видях скъп модел с обявена промоция от 2200 лв на 220 лв. Веднага направих поръчка и заплатих 3 броя.
От сайта се свързаха с мен, че е било грешка и евентуално ще помислят за някаква отстъпка за 1 бр. Аз вече съм заплатил 3 бр при отстъпка 90%.
Като клиент/потребител имам ли някакви права да настоявам сделката да продължи както е сключена, какви са ми шансовете - има ли прецеденти в тази връзка, и желае ли някой да ме представлява.

Благодаря Ви!
mishko1971
Младши потребител
 
Мнения: 71
Регистриран на: 11 Мар 2009, 15:26

Re: Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Мнениеот markiii » 04 Авг 2022, 08:00

Ако във сайта са отбелязали, че са възможни технически грешки в цената (а това почти навсякъде го има)
то няма да се преборите. Най-добре приемете отстъпката.
В силна позиция ще сте, при условие, че това е широко рекламирана (по TV/банери/билборди) цена.
markiii
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Авг 2022, 07:49

Re: Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Мнениеот mishko1971 » 04 Авг 2022, 09:39

Ето извадка от условията. От една страна има потвърждение на поръчка, и че цените са окончателни и не подлежат на промяна. Даже са ми изпратили и гаранционна карта. От друга страна в условията е изписан текстът за технически грешки, макар че цената беше обявена като промоция и аз съвсем добросъвестно си ги закупих на предложената цена.
Въпросът е след като имам пълно потвърждение на поръчката и на покупката, с генерирани гаранционни карти, може ли да се приеме, че нямат право да се позоват на техническа грешка. Също така при покупка в сайта няма изискване да се кликне, че се приемат общите условия, за да се продължи ...

"........Цените по потвърдени онлайн поръчки са окончателни и не подлежат на промяна. Представените на сайта/онлайн магазина цени са крайни и включват всички данъци и такси, без цена за обработване и доставка – посочена отделно, в случай, че има такава. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била посочена на сайта по време на правене на поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от настоящата.
При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, или при изчерпани наличности сайтът има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на Потребителя, освен да възстанови сумите платени и/или депозирани от потребителя, ако има такива....."
mishko1971
Младши потребител
 
Мнения: 71
Регистриран на: 11 Мар 2009, 15:26


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


cron