забавено изпълнение, лошо изпълнение
Публикувано на: 09 Ное 2006, 11:41
Клиентка поръчва на фирма изработка на мебели. 2-те страни са приятели и не сключват договор. Фирмата поставя мебелите в жилището през юли 2006, но жената не е доволна от качеството им. Освен това казва, че са пристигнали с няколко месеца закъснение, на което фирмата отговаря, че ремонта по жилището не е бил приключил в момента, когато са се уговорили да поставят мебелите.
Жената се обръща за помощ към Комисията за защита на потребителите. От там решават фирмата да си вземе обратно мебелите, а на клиентката да върнат 1500лв., а тя първоначално е заплатила 2300лв. Жената подава жалба в Районен съд, предявява иск за 700лв. за неимуществени вреди, причинени й от закъснението. Освен това искът е не към самата фирма, а към сина на управителя, тъй като с него си били разменяли обидни реплики. Основателен ли е искът?
Жената се обръща за помощ към Комисията за защита на потребителите. От там решават фирмата да си вземе обратно мебелите, а на клиентката да върнат 1500лв., а тя първоначално е заплатила 2300лв. Жената подава жалба в Районен съд, предявява иск за 700лв. за неимуществени вреди, причинени й от закъснението. Освен това искът е не към самата фирма, а към сина на управителя, тъй като с него си били разменяли обидни реплики. Основателен ли е искът?