Страница 1 от 1

ТЕХНОПОЛИС-Плд

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 18:36
от JoyBringer
Моля,помогнете.Купих от магазина MP3 player Sang преди около 8 дни за мой приятел.Още на другия ден се установи,че не работи.Смениха ми го.На следващия ден приятелят ми разбира,че настройките на заменения са повредени.Аз отивам днес да искам да ми върнат парите или замяна за по-скъп срещу доплащане.Управителят надменно обясни,че по ЗАкон за защита на потребителя единствена възможност е да се даде на поправка.А изгубеното време,нерви,пари за таксите дотам и обратно заради некачествена стока?магазините WALMART в САЩ го осъдиха точно заради това,а ние тук,в БГ???

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 23:02
от mitko6
Това, което Ви е казал управителят, естествено, че не е вярно! Можете да искате връщане на продадената вещ и получаване обратно на парите, както по Закона за защита на потребителите, така и по чл. 195 ЗЗД. В специалния закон изрично са предвидени обаче и рекламационни срокове.