моля, помогнете..
Публикувано на: 23 Апр 2007, 14:43
Здравейте,
Имах подписан договор с телекомуникационна компания за пренос на данни със скорост най- малко 2400 бита в секунда... В резултат на лошо качество на услугата сезонът ми беше напълно провален и претърпях значителни загуби Интернет връзка нямаше за различни периоди поне 5-10 пъти на ден, понякога и за цели дни..
В договора е посочен и телефон за безплатен достъп до услуги за спешни повиквания всички разговори към тези номера са ми таксувани..
Същата фирма ми начислява грешно (в повече) такси във фактурите, като фактурите, които е корегирала са платени от мене, а тези, които не са- бях уверена, че ще бъдат корегирани..
Писах писмо до изпълнителният директор на фирмата, в което го уведомявам:
за загубите, претърпени от фирмата ми заради лошото качество на предлагана от тях услуга
за таксуването на всички разговори към обявени за безплатни телефонни номера
за тенденциозно "сгрешените" фактури
за уронване на моя имидж и имиджа на фирмата ми по тяхна вина..
В писмото настоявам да обсъдим известни компенсации, като обръщам внимание, че очаквам писмен отговор на моето оплакване... Такова не съм получила, но преди няколко дни (това е седем месеца след моето писмо) получих "Нотариална покана" да заплатя сумите и лихвите към тях.. Сумите са надписаните суми по фактурите, а не корегираните (верните) суми..
Въпросите ми са:
Какви са моите права и какъв е редът да си ги потърся?
Мога ли да съдя компанията, която е със 100% американско участие за претърпени морални и материални щети? Мога ли (и има ли смисъл) да съдя директно американската компания?
Към какъв адвокат да се насоча?
А с надписаните фактури- там какво да правя...?
Благодаря предварително..
Имах подписан договор с телекомуникационна компания за пренос на данни със скорост най- малко 2400 бита в секунда... В резултат на лошо качество на услугата сезонът ми беше напълно провален и претърпях значителни загуби Интернет връзка нямаше за различни периоди поне 5-10 пъти на ден, понякога и за цели дни..
В договора е посочен и телефон за безплатен достъп до услуги за спешни повиквания всички разговори към тези номера са ми таксувани..
Същата фирма ми начислява грешно (в повече) такси във фактурите, като фактурите, които е корегирала са платени от мене, а тези, които не са- бях уверена, че ще бъдат корегирани..
Писах писмо до изпълнителният директор на фирмата, в което го уведомявам:
за загубите, претърпени от фирмата ми заради лошото качество на предлагана от тях услуга
за таксуването на всички разговори към обявени за безплатни телефонни номера
за тенденциозно "сгрешените" фактури
за уронване на моя имидж и имиджа на фирмата ми по тяхна вина..
В писмото настоявам да обсъдим известни компенсации, като обръщам внимание, че очаквам писмен отговор на моето оплакване... Такова не съм получила, но преди няколко дни (това е седем месеца след моето писмо) получих "Нотариална покана" да заплатя сумите и лихвите към тях.. Сумите са надписаните суми по фактурите, а не корегираните (верните) суми..
Въпросите ми са:
Какви са моите права и какъв е редът да си ги потърся?
Мога ли да съдя компанията, която е със 100% американско участие за претърпени морални и материални щети? Мога ли (и има ли смисъл) да съдя директно американската компания?
Към какъв адвокат да се насоча?
А с надписаните фактури- там какво да правя...?
Благодаря предварително..