- Дата и час: 02 Дек 2024, 08:54 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
ОБЖАЛВАНЕ ОТКАЗ ПО ЕЛЕТРОНЕН ПЪТ
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
4 мнения
• Страница 1 от 1
ОБЖАЛВАНЕ ОТКАЗ ПО ЕЛЕТРОНЕН ПЪТ
Здравейте, колеги! От вчера се опитвам да подам жалба по електронен път срещу отказ на Агенцията. Непосредствено преди това си тествах за годност електронния подпис, дори пуснах документи за регистрация на дружество. При попълване и подаване на жалбата обаче, когато се стигне до запис и подпис, се появява проблем. От библиотеката е намерен сертификата, попълвам PIN, подписвам. Най-отдолу ми изписва "Готово!", след което отново ми зарежда страницата. До полето за подпис с червени букви изписва "Системна грешка", а най-отдолу вече пише: "Моля въведете Вашия PIN и изберете PKCS#11 библиотека" и така до безкрай! Опитах се да звънна в Агенцията, но нито един телефон не беше вдигнат!!! Тези хора се взеха за богове, отвратително! Та, някой да е имал същия проблем и да е намерил решение?
- beauty
- Младши потребител
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14 Мар 2006, 14:16
Здравейте,
Много е голяма вероятността проблемът да не е в Агенцията, а във Вашия електронен подпис.
Така беше при мен и се справих с помощта на моя издател - инфонотари.
Конкретно при мен се бяха получили два частни ключа на устройството, а Агенцията в тези случаи дава грешка.
Много е голяма вероятността проблемът да не е в Агенцията, а във Вашия електронен подпис.
Така беше при мен и се справих с помощта на моя издател - инфонотари.
Конкретно при мен се бяха получили два частни ключа на устройството, а Агенцията в тези случаи дава грешка.
- leator
- Потребител
- Мнения: 267
- Регистриран на: 03 Апр 2006, 17:25
Здравейте, и моят издател е Инфонотари и досега нямам проблем с него. Обадих им се за съдействие, предложиха ми нов драйвър за смарт картата - деинсталнах стария на Харизматикс, сложих на Сименс, пак го тествах, всичко е ок! Но отново ми дава системна грешка! Как така е имало два ключа? Как да проверя дали и при мен не е такъв проблемът? Много благодаря за отговора!
- beauty
- Младши потребител
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14 Мар 2006, 14:16
А има ли вариант, заявителят във формуляра за вписването, по което имате отказ и заявителят в жалбата да са две различни лица? Ако е така, най-вероятно това е проблемът. Зная, че звучи абсурдно, но е "преживяно".
От две злини, изберете по-интересната.
- milletti
- Потребител
- Мнения: 483
- Регистриран на: 27 Окт 2006, 09:16
- Местоположение: София
4 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта