МТел-проблем с общи условия
Публикувано на: 09 Фев 2011, 19:54
Имам следния проблем - през последните четири месеца успешно надвишавам кредитния си лимит в Мтел, определен на 50 лева. Посетих офис, после говорих дълго по телефона на *88 и убеждавах служителите на този доставчик, че съгласно "Общи условия за взаимоотношенията между "Мобилтел" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на "Мобилтел" ЕАД по стандарти GSM и UMTS" пише така .... "25. Кредитен лимит:
25.1. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел определя конкретна сума /кредитен лимит/, в рамките на която абонатът има възможност да ползва предоставените от Мобилтел услуги чрез мрежите без да е необходимо внасянето на гаранционна сума. Конкретния размер на кредитните лимити се определя в Ценоразписа на Мобилтел.
25.2. Мобилтел договаря индивидуално кредитния лимит с абонати:
а) с доказана платежоспособност;
б) които са редовни платци и са реализирали трафик с голям обем;
в) (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) на които са предоставени повече от един номер;
г) (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) в зависимост от вида на използвания абонаментен план и направената кредитна оценка на абоната;
25.2.1 (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) Индивидуалният кредитен лимит може да се актуализира периодично от Мобилтел.
25.3. Мобилтел информира абонатите си за изчерпване на кредитния лимит при достигане на сума, равна на 90 % от същия.
25.4. След получаване на информацията по т. 25.3 абонатът има право:
a) в срок до достигане на кредитния лимит да внесе гаранционна сумa или да представи банкова гаранция в размер, обезпечаващ плащането на сумата, надвишаваща кредитния лимит.
б) (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) да заплати всички ползвани до момента услуги в тридневен срок след уведомяването му по реда на т.25.3.
25.5. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) При неизпълнение на някое от условията по т. 25.4 Мобилтел има право да спре достъпа на абоната до съответната мрежа."
и е тяхно задължение да ме уведомят за превишаване на кредитния лимит, както се случи на 04.02. и ми спряха изходящите повиквания. Точно обратното - всички служители твърдят, че това е с пожелателен характер и не е тяхно задължение.
МОЛЯ, ако някой има идея кой крив, кой прав да ми драсне някой ред!
25.1. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел определя конкретна сума /кредитен лимит/, в рамките на която абонатът има възможност да ползва предоставените от Мобилтел услуги чрез мрежите без да е необходимо внасянето на гаранционна сума. Конкретния размер на кредитните лимити се определя в Ценоразписа на Мобилтел.
25.2. Мобилтел договаря индивидуално кредитния лимит с абонати:
а) с доказана платежоспособност;
б) които са редовни платци и са реализирали трафик с голям обем;
в) (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) на които са предоставени повече от един номер;
г) (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) в зависимост от вида на използвания абонаментен план и направената кредитна оценка на абоната;
25.2.1 (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) Индивидуалният кредитен лимит може да се актуализира периодично от Мобилтел.
25.3. Мобилтел информира абонатите си за изчерпване на кредитния лимит при достигане на сума, равна на 90 % от същия.
25.4. След получаване на информацията по т. 25.3 абонатът има право:
a) в срок до достигане на кредитния лимит да внесе гаранционна сумa или да представи банкова гаранция в размер, обезпечаващ плащането на сумата, надвишаваща кредитния лимит.
б) (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) да заплати всички ползвани до момента услуги в тридневен срок след уведомяването му по реда на т.25.3.
25.5. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) При неизпълнение на някое от условията по т. 25.4 Мобилтел има право да спре достъпа на абоната до съответната мрежа."
и е тяхно задължение да ме уведомят за превишаване на кредитния лимит, както се случи на 04.02. и ми спряха изходящите повиквания. Точно обратното - всички служители твърдят, че това е с пожелателен характер и не е тяхно задължение.
МОЛЯ, ако някой има идея кой крив, кой прав да ми драсне някой ред!