Ползване държавен имот за търговия
Публикувано на: 01 Юни 2011, 20:01
Здравейте!
Не мога да преценя дали съм сложил темата в правилния раздел.
Въпроса е следния:
Отскоро работя в "Слънчев бряг" АД. Дружеството има регистрация по ТЗ и има 75% държавно участие. В активите му се намират алеите на к.к. "Слънчев бряг" - източната част. Тези алеи граничат или с плажа/концесионера/ или с частни обекти /хотели, заведения и др./.
Ръководството на АД е взело решение да не се извършва търговска дейност по алеите, но търговските обекти /павильони/ граничат с алеите и търговците постоянно поставят стоки на около 1м. и повече - напред пред павильоните - в територията на АД.
Първия ми въпрос: Как и от кой би следвало да се регламентира тази дейност.
Втори въпрос: Правилно ли е след като "нарушителите" се предупреждават ежедневно, да им бъдат съставяни актове от полицаите от РПУ-то и по Наредбата на Община Несебър.
Според мен би следвало да има някакъв друг ред за контрол и санкции, защото не става въпрос за имоти - общинска собственост. Според мен би следвало констатациите - да се извършват от служители на АД - в констативни протоколи, актове или някакви други нормативно определени документи, но не ми е ясно кой би следвало да е административно-наказващия орган.
Моля за съвет!
Не мога да преценя дали съм сложил темата в правилния раздел.
Въпроса е следния:
Отскоро работя в "Слънчев бряг" АД. Дружеството има регистрация по ТЗ и има 75% държавно участие. В активите му се намират алеите на к.к. "Слънчев бряг" - източната част. Тези алеи граничат или с плажа/концесионера/ или с частни обекти /хотели, заведения и др./.
Ръководството на АД е взело решение да не се извършва търговска дейност по алеите, но търговските обекти /павильони/ граничат с алеите и търговците постоянно поставят стоки на около 1м. и повече - напред пред павильоните - в територията на АД.
Първия ми въпрос: Как и от кой би следвало да се регламентира тази дейност.
Втори въпрос: Правилно ли е след като "нарушителите" се предупреждават ежедневно, да им бъдат съставяни актове от полицаите от РПУ-то и по Наредбата на Община Несебър.
Според мен би следвало да има някакъв друг ред за контрол и санкции, защото не става въпрос за имоти - общинска собственост. Според мен би следвало констатациите - да се извършват от служители на АД - в констативни протоколи, актове или някакви други нормативно определени документи, но не ми е ясно кой би следвало да е административно-наказващия орган.
Моля за съвет!