Страница 1 от 1

Проблем с връщане на продукт, закупен онлайн

МнениеПубликувано на: 30 Май 2016, 11:13
от lendor
Здравейте,

Надявам се, че съм пуснал темата в точния раздел.

Какъв е казусът: приятелката ми си купува рокля през фейсбук страница, доставката се извършва чрез куриер X. При доставката приятелката ми установява, че роклята е съвсем различен цвят и иска да я върне. Куриерът отказва да я върне, въпреки, че е договорено с търговеца право на връщане след преглеждане на продукта.

Търговецът предлага да я замени, но се оказва, че цветът, който първоначално е договорен не е наличен и в крайна сметка приятелката ми решава да си иска парите обратно. За целта търговецът изисква да се изпрати обратно отново с куриер X. Тъй като липсва близък офис на въпросния куриер, приятелката ми изпраща стоката обратно с куриер Y.

Малко след това, търговецът съобщава, че нямало как да върнат парите, защото пратката е пусната с друг куриер. Също така я информират, че нямало кой да вземе пратката от въпросния куриер Y.

Въпросът ми е какво може да се направи в този случай и какви мерки могат да бъдат предприети срещу този търговец.

Надявам се да получа компетентно мнение.

Благодаря предварително на отзовалите се!