- Дата и час: 28 Ное 2024, 19:45 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
12 мнения
• Страница 1 от 1
МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
В тази тема ще ви разкажа за начина, по който МЕТРО се отнася с клиентите си. На 7.12.2003 разглеждайки офертата на МЕТРО важаща за периода от 4.12.2003 г до 24.12.2003г. реших да си закупя записвачка SAMSUNG, за която пише че е с 2+6MB Buffer Memory и 1 година гаранция. Отидох и след като ми я продадоха забелязах, че на опаковката пише че е с 2MB памет. Реших да си взема гаранционната карта и да използвам правото си за рекламация до 72 часа. Поисках си картата и ми дадоха някакъв хвърчащ лист на който освен че нямаше указан серийния номер на артикула беше написано срещу полето "описание" -DVD ROM. Разпитах към кого мога да се обърна за рекламация и ми пратиха някакъв човек. Казах му какво е положението и той възмутено заяви, че такова нещо не е възможно след което се обади по телефона и след няколко секунди започна да ми разправя че за записвачките са такива гаранционните карти. Видях че не мога да се разправям с него и реших да му кажа за проблема с 2-та MB памет. Той ми отвърна, че нямали налични стикери и затова просто не са сложили, но записващите устройства са си с 8 MB Buffer Memory. Накрая си тръгнах, виждайки че не мога да постигна нищо, а и беше неделя и сигурно шефовете ги нямаше и затова персонала се отнасяше по такъв начин. Прибрах се в къщи и разгледах записвачката. Направи ми впечатление, че на кутията пишеше че марката е SAMSUNG а отгоре беше лепната някаква лепенка на която за марка на производител бе поставена фирмата TDK. Допитах се до някои мои приятели, които бяха по- запознати с хардуера и те ми казаха, че SAMSUNG нямат такива записвачки с 2 MB памет. Утре ще отида отново да се разправям с тези от МЕТРО, но не съм сигурен дали ако пак се опитат да ме разкарат ще мога да направя нещо. Бихте ли ми казали как се действа в тези случаи - случаи в които ти взимат парите, дават ти някакъв боклук и те пращат по дяволите. Възможно ли е клиентите да се защитават по някакъв начин от тези МОШЕНИЦИ???
- customer
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Забравих да уточня, че записвачки SAMSUNG Retail не се предоставят с по- малко от 8 MB памет никъде по света! Това е една от основните разлики между Retail и OEM версията.
- customer
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
кажи им че си наел адвокат и ще ги скъсаш, вкл. чрез прокуратурата за измама, отделно гражданските искове и медийте.
успех
успех
- freedom
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Няма да помогне, имах подобен проблем с Метро. В моя случай не изпълняваха гаранцията, но освен че си скъсах нервите друго не постигнах. Прехвърлиха ме на вносителя, като казах че те просто са склад на стоката. И вносителя нищо не направи. Само им прехвърляше топката. Изобщо освен загубено време, изхабени нерви друго не постигнах.
- vessy 42
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Опитайте с жалба до комисията за защита правата на потребителите.
По моя преценка са доста ефективни.
По моя преценка са доста ефективни.
- m_grozdev
- Младши потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 17 Сеп 2001, 17:03
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Наистина трябва да подадеш жалба до Комисията за защита правата на потребителите. Учудвам се че не са ти върнали парите веднага. Смятам обаче , че първо трябва да отидеш и да искаш да говориш с някои от мениджърите във веригата,сигурен съм че имат човек оглавяващ отдел за връзка с клиентите ,гаранциите или нещо такова.Кажи му за Комисията и му напомни че има и шефове над него. Говори му и за пресата- това често ги плаши наи-много( за съжаление). И не се дръж много учтиво с низшият персонал . Има доста простаци там и за изглежда те приемат оплакването за сериозно само ако им изглеждаш много ядосан. Ти си КЛИЕНТ дявол ги взел!
Смятам че проблемът ще се уреди бързо ако говориш с правилният човек в МЕТРО.
Смятам че проблемът ще се уреди бързо ако говориш с правилният човек в МЕТРО.
- DD
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Пратих един e-mail на комисията за защита правата на потребителите, но така и не ми отговориха. Днес сутринта отидох в МЕТРО и пожелах да говоря с някой от рекламацията. Дойде някаква жена, говорихме си няколко минути, тя се обади по телефона и пратиха човек от отдела за компютърни компоненти. Той каза, че на снимката от рекламата са сложили погрешна кутия. Двамата ми казаха, че пари не се връщат. Биха могли единствено да ми дадат някакъв талон за покупка на стоки до 80 лв.(колкото струваше записвачката) като трябва да го използвам до 6 месеца. Разбира се не се съгласих на подобно споразумение. През цялото време бях доста спокоен и малко преди да им заговоря за правата си, адвокати, съдилища и т.н. се случи най - странното нещо - някой се обади на жената от рекламацията и малко след това тя ми издаде някаква фактура, на която беше написано "сумата да се изплати в брой", а за причина беше отбелязано "несъответствие с рекламата". След това минах през една от касите и си получих парите... Излязох доволен и щастлив, знаейки че това е последния път когато пазарувам тук! Все пак си мисля, какво ли щях да направя за да си защитя правата в случай, че събитията не се бяха развили по този начин. Щях да ги съдя за:
1. Отказ от обслуждане при рекламация
2. Издаване на невалидна гаранционна карта
3. Заблуждаваща реклама (чл. 29 ал. 2 от Закона за защита на потребителя - според Административно - наказателните разпоредби глобата е 1000-15000 лв. имуществена санкция)
4. Несъответствие на марката и размера (понятията са уточнени в същия закон)
Интересува ме дали щях да имам някакъв шанс. Просто ми е любопитно и ще се радвам ако някой ми каже!
1. Отказ от обслуждане при рекламация
2. Издаване на невалидна гаранционна карта
3. Заблуждаваща реклама (чл. 29 ал. 2 от Закона за защита на потребителя - според Административно - наказателните разпоредби глобата е 1000-15000 лв. имуществена санкция)
4. Несъответствие на марката и размера (понятията са уточнени в същия закон)
Интересува ме дали щях да имам някакъв шанс. Просто ми е любопитно и ще се радвам ако някой ми каже!
- customer
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
От комисията за защита правата на потребителите вероятно ще получиш отговор след 2-3 месеца в който ще се казва че това не им е работа. Това е моя опит от 3 оплаквания до тях, дори съм очуден че тук се намира човек да ги похвали. Дано аз съм бил изключение.
В METRO наистина персонала е набран от наличния на пазара, със социалистически манталитет и си позволяват да ти обясняват разни свои правила, за което в един западен магазин и при българската безработица биха били уволнени за 2 часа. Нямат цени върху стоки, имат по една цена върху стоки с различни цени и т.н. и после те изкарват виновен на касата - какво ли пък толкова искаш от тях. На Запад ти дават стоката на по-ниската цена в този случай, само да си доволен. Аз съм се карал дори с една на рекламацията в МЕТРО. Похвално е че под тезгяха на рекламацията държат Закона за защита на потребителя, та като го отворихме и прочетохме 1-2 параграфа ми замениха негодната стока.
Та проблема е и у нас, потребителите че не си знаем правата и допускаме на търговците да си правят каквото знаят, както и на манталитета на цялото ни общество в тази област, изграждан с години.
В METRO наистина персонала е набран от наличния на пазара, със социалистически манталитет и си позволяват да ти обясняват разни свои правила, за което в един западен магазин и при българската безработица биха били уволнени за 2 часа. Нямат цени върху стоки, имат по една цена върху стоки с различни цени и т.н. и после те изкарват виновен на касата - какво ли пък толкова искаш от тях. На Запад ти дават стоката на по-ниската цена в този случай, само да си доволен. Аз съм се карал дори с една на рекламацията в МЕТРО. Похвално е че под тезгяха на рекламацията държат Закона за защита на потребителя, та като го отворихме и прочетохме 1-2 параграфа ми замениха негодната стока.
Та проблема е и у нас, потребителите че не си знаем правата и допускаме на търговците да си правят каквото знаят, както и на манталитета на цялото ни общество в тази област, изграждан с години.
- потребител
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Може ли да дадеш адреса и email-а на комисията за защите правата на потребителите? Благодаря.
- koleva
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28 Яну 2004, 15:36
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
След като прочетох написаното от всички ,се убедих ,че съм постъпила много разумно като не закупих от МЕТРО предлаганата в офертата им от 04.12. 2003 г. компютърна конфигурация ,тази с подарък компютърно бюро .Цената е примамлива при обявените параметри ,но как бих могла да бъда сигурна ,че получавам точно това ,което е обявено и на следващо място -явно е ,че има проблем при гаранционното обслужване.Още повече ,че живея в град отдалечен на 100-120 км. от магазин на МЕТРО и трудно бих могла да направя рекламация.От МЕТРО трябва да се купуват само стоки ,в чието качество сме се убедили чрез тяхната предходна употреба или такива ,които не са от такова естество ,че могат да възникнат проблеми с гаранционното обслужване.
- 14
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Здравейте всички!
Имам 3 случая, в които съм сезирала Комисията по Търговия и защита на Потребителите (http://www.ktzp.bg) и съм изключително доволна от работата им. Вярно е, че се бавят малко във времето, но със сигурност не е 2-3 месеца. Около 2-3 седмици е! И са доста любезни за нашата действителност. Така че не ги жалете- пишете им за всичко! Разбира се- всичко, което е в тяхната компетенция. Пише го на сайта им.
Имам 3 случая, в които съм сезирала Комисията по Търговия и защита на Потребителите (http://www.ktzp.bg) и съм изключително доволна от работата им. Вярно е, че се бавят малко във времето, но със сигурност не е 2-3 месеца. Около 2-3 седмици е! И са доста любезни за нашата действителност. Така че не ги жалете- пишете им за всичко! Разбира се- всичко, което е в тяхната компетенция. Пише го на сайта им.
- Мария
Re: МЕТРО Кеш&Кери срещу КЛИЕНТИТЕ !!!
Аз искам също да споделя моя опит с МЕТРО от миналогодишните коледни промоции. Отидох за телевизор, на чиято реклама в книжката на МЕТРО пишеше освен другите параметри "МЕНЮ НА БЪЛГАРСКИ". След като заплатих телевизора и го включих за да проверя как работи установих, че няма меню на български, върнах се за рекламация, но служителите ми обясниха, че меню на български не е българско меню в телевизора, а превод на книжката с описание на телевизора. ето това е според МЕТРО меню на български.
Така и не постигнах връщане на парите въпреки, че телевизорът беше за родителите ми и менюто на български беше съществено при избора ми на телевизор.
Така че, наистина в МЕТРО са измамници
Така и не постигнах връщане на парите въпреки, че телевизорът беше за родителите ми и менюто на български беше съществено при избора ми на телевизор.
Така че, наистина в МЕТРО са измамници
- 3232
12 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта