начало

Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ

Необходими документи за регистриране на търговски обект?

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Необходими документи за регистриране на търговски обект?

Мнениеот donchaz » 10 Фев 2007, 19:50

Здравейте, искам малко помощ.
Имам регистрирана фирма или по точно ООД.
Искам да взема гараж и да го направя магазин за промишлени стоки.
Та въпроса ми е какви документи са необходими за регистрация на търговски обект.
Да поясня че гаража до преди месец е действал като магазина за текстилни облекла.
Благодаря на всички които помогнат!
Последна промяна donchaz на 11 Юни 2008, 11:31, променена общо 2 пъти
donchaz
Младши потребител
 
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Юли 2006, 19:28

Мнениеот sarbijanac » 10 Фев 2007, 23:28

Е дано тази информация до някъде ти свърши работа.Слагам я във форума на лекс за трети път : :roll:

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ОТКРИВАНЕ НА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ

1.Съдебно решение за регистрация на фирмата.
2.Регистрация в данъчната служба - данъчен номер.
3.Регистрация в статистиката – издаване на номер по Булстат.
4.Откриване на банкова сметка.
5.Разрешение от ХЕИ.
6.Разрешение от Служба противопожарна охрана.
7.Разрешение от Електроснабдяване.
8.Разрешение от ВиК.
9.Разрешение за дейността в зависимост от вида на стоките.
10.Разрешение за продажба на цигари.
11.Разрешение за продажба на алкохол (различни молби).
12.Заключително разрешение от МВР за обезопасеност на обекта.
13.Договор за наем.
14.Здравна книжка на собственика.
15.Здравно осигуряване на работещите.
16.Документ за социално осигуряване на личния състав.
17.Документ за пенсионно осигуряване.
18.Документ за електромер (закупуване, поставяне, узаконяване).
19.Документ за водомер (закупуване, поставяне, узаконяване).
20.Касов апарат (закупуване, фискализация, договор за сервиз).
21.Регистрация на касовия апарат в данъчната служба.
22.Документ за платени данъци и държавни такси.
23.Документ от градоустройствена комисия за съответния обект.
24.Касова книга и заверка в данъчната служба.
25.Кочан с фактури и заверка в анъчната служба.
26.Кочан с касови бележки и заверка в данъчната служба.
27.Везна (кантар) - закупуване и заверка в Центъра по метрология.
28.МПС – задължително гражданска отговорност, застраховка и преглед пред КАТ.
sarbijanac
Активен потребител
 
Мнения: 1359
Регистриран на: 29 Ное 2006, 17:47
Местоположение: Нови пазар

Мнениеот julia6 » 11 Фев 2007, 10:30

Здравейте! Октомври месец 2006 правих същата процедура. Ако така наречения гараж е действал като магазин за текстилни облекла, трябва да проверите дали има Акт 16, защото там ще е регистриран като магазин за промишлени стоки и тогава няма нужда да го пререгистрирате. Не става ясно дали обаче ще закупите обекта или ще го вземете под наем. При всички случаи ще трябва предполагам да регистрирате обекта в общината. Ако сменяте предназначението и готвите проект / само в случай, че няма Акт 16 /, обикновено за промишлени стоки архитектите не изискват съгласуване с ВиК, а РИОКОЗ не контролират тези обекти, което значи, че не е необходимо да се съгласува с тях. Успех!
julia6
Нов потребител
 
Мнения: 6
Регистриран на: 08 Фев 2007, 12:58

Мнениеот donchaz » 11 Фев 2007, 18:30

julia6 написа:Здравейте! Октомври месец 2006 правих същата процедура. Ако така наречения гараж е действал като магазин за текстилни облекла, трябва да проверите дали има Акт 16, защото там ще е регистриран като магазин за промишлени стоки и тогава няма нужда да го пререгистрирате. Не става ясно дали обаче ще закупите обекта или ще го вземете под наем. При всички случаи ще трябва предполагам да регистрирате обекта в общината. Ако сменяте предназначението и готвите проект / само в случай, че няма Акт 16 /, обикновено за промишлени стоки архитектите не изискват съгласуване с ВиК, а РИОКОЗ не контролират тези обекти, което значи, че не е необходимо да се съгласува с тях. Успех!

Здравейте, благодаря много за помощта до тук получих някаква яснота, ако има още нещо неясно ще питам..
donchaz
Младши потребител
 
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Юли 2006, 19:28


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта


cron