Здравейте!
Имам следната молба към вас: преди около месец регистрирах ЕТ, като собственика е с постоянен адрес гр. Пловдив, а седалището на фирмата е в гр. Бургас /дотук ОК/, проблема възникна при регистрацията на ЕТ във НАП, като се оказа че не може да го регистрираме в НАП Бургас, тъй като адреса му е в гр. Пловдив.След дълго колебание дали да го преобразуваме в ЕООД собственика реши да си смени постоянният адрес.Сега имам новата му лична карта, но нямам представа как по-точно да впиша това обстоятелство. Дали са ми нужни само заявлението и решение или трябва и още нещо?
Моля за съдействие. Благодаря!
- Дата и час: 29 Ное 2024, 19:26 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Промяна на лични данни на управител на ЕТ
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
9 мнения
• Страница 1 от 1
Приложения към заявлението:
1. Препис от дружествения договор, заверен от управителя и съдържащ
всички изменения и допълнения, свързани с промените;
2. Протокол от общо събрание на съдружниците в ........................
............... ООД, проведено на ...................;
3. Квитанция за платена държавна такса.
4. Квитанция за платена такса за публикуване в "Държавен вестник".
1. Препис от дружествения договор, заверен от управителя и съдържащ
всички изменения и допълнения, свързани с промените;
2. Протокол от общо събрание на съдружниците в ........................
............... ООД, проведено на ...................;
3. Квитанция за платена държавна такса.
4. Квитанция за платена такса за публикуване в "Държавен вестник".
- prof_prof
- Потребител
- Мнения: 515
- Регистриран на: 02 Май 2007, 23:32
- Местоположение: София
Колега prof_prof -благодаря ви за мнението на вие говорите за ООД, а моето питане е за ЕТ.Процедурата за вписване на промени в ООД ми е доста по-ясна, тъй като определено се занимавам по-често с дружества с ограничена отговорност, отколкото с Еднолични търговци.
- milenaaa
- Потребител
- Мнения: 141
- Регистриран на: 03 Яну 2007, 14:54
- Местоположение: Бургас/Пловдив
Да, действително отговорих прибързано.
Според мен следва да подадете заявление /подобно на това, което се подава при промяна на седалището и адреса на управление/, към което да прикрепите квитанция за платена държавна такса за вписване на промените. Тук обнародване няма да има. Не виждам какви други документи биха били необходими.
Другият вариант беше евентуално да се пусне молба директно до НАП, но на тях им трябва съдебното решение, така че по-добре да се мине през това.
Според мен следва да подадете заявление /подобно на това, което се подава при промяна на седалището и адреса на управление/, към което да прикрепите квитанция за платена държавна такса за вписване на промените. Тук обнародване няма да има. Не виждам какви други документи биха били необходими.
Другият вариант беше евентуално да се пусне молба директно до НАП, но на тях им трябва съдебното решение, така че по-добре да се мине през това.
- prof_prof
- Потребител
- Мнения: 515
- Регистриран на: 02 Май 2007, 23:32
- Местоположение: София
Благодаря за отговорите, справих се отлично с молбата и фирменото решение, платих си таксата за вписване на промени и съм ги пуснала в съда.
Още веднъж благодаря!
Още веднъж благодаря!
- milenaaa
- Потребител
- Мнения: 141
- Регистриран на: 03 Яну 2007, 14:54
- Местоположение: Бургас/Пловдив
RE:
Здравейте, наскоро имах подобен случай - ето какво направих - не съм променял обстоятелства по фирменото дело, а в НАП няма такава процедура по промяна на обстоятелства - те работят директно (автоматично) с данните в регистър БУЛСТАТ и базата данни ЕСГРАОН или друга на МВР където се отразяват промените по личната карта. Съответно новата лична карта автоматично (до няколко дни от издаването и) се отразява в НАП и там автоматично препращат данъчното досие на ЕТ по новия адрес и автоматично компетентната ТД на НАП се променя и става тази по новия адрес на собственика на ЕТ.
- negusgroup
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24 Ное 2007, 20:35
още нещо...
Забравих още нещо - адреса по лична карта на собственика на ЕТ не е обстоятелство, което подлежи на вписване в регистър БУЛСТАТ - вписва се само адреса на управление на ЕТ. Следователно със съдебното решение няма как да декларирате промени в БУЛСТАТ. Както Ви писах по-горе - НАП автоматично ще обнови информацията в данъчното си досие няколко дни след издаването на новата лична карта.
- negusgroup
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24 Ное 2007, 20:35
Да, но колега аз няма да вписвам промените в Булстат, а само в Търговския регистър, а там пише че се вписват всички последващи промени във вече вписани обстоятелства.......промяна на......или на постоянния му адрес.А ако е както казвате и в НАП автоматично се обнови информацията-още по-добре.
Балгодаря ви за съдействието.
Балгодаря ви за съдействието.
- milenaaa
- Потребител
- Мнения: 141
- Регистриран на: 03 Яну 2007, 14:54
- Местоположение: Бургас/Пловдив
9 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта