начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот dankovbg » 21 Сеп 2012, 23:19

Чета отдавна форума и придобих престава за доста неща, но не мога да намеря отговор на следния въпрос, ще съм благодарен някой ако обясни как става, мисля че ще е полезно на доста хора
Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни да работи.Магазина е с статут на магазин и в него пак ще се продават дрехи(нови а не втора употреба ) както и преди се е продавало нови дрехи .За фирма, счетоводител, стока , касов апарат е писано , мен точно ме интересува какви документи и разрешителни ми трябва (при условия че си има статут на магазин) и къде се ходи, имам предвид Община , пожарна и още сумата неща явно които незнам ? Някой може ли да ги изброи стъпка по стъпка.
dankovbg
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Сеп 2012, 23:12

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот dankovbg » 22 Сеп 2012, 18:05

никои ли не се е сблъсквал с това или вече спряхте да помагате в тоя форум
dankovbg
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Сеп 2012, 23:12

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот emilgrigorov » 22 Сеп 2012, 20:24

Договор за наем (примерно), Касов апарат, Уведомление до пожарната (имат сайт и телефон), Уведомление до общината (имат сайт и телефон). Различни са регоналните изисквания, особено общинските наредби, ще Ви объркам с повече информация.
Ще Ви е необходим документа за въвеждане в експлоатация (РП, УВЕ). Може да се наложи прехвърляне на партидите за ток , вода, парно (според договора за наем).
Останалото е работа на счетито :lol:
Carthago delenda est.
emilgrigorov
Активен потребител
 
Мнения: 2836
Регистриран на: 21 Яну 2012, 11:11

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот emilgrigorov » 23 Сеп 2012, 09:13

Договор за наем + Разрешение за ползване - от собственика
Към досието за Разрешение за ползване (при собственика) има :
Протоколи от лаборатория на ХЕИ;
Становище на пожарната за въвеждане в експлоатация (може и да няма).
Да си набавите копия, ако дойдат на проверка от съответните инстанции. Междувременно звъннете до районната пожарна, и питайте.
Уведомлението до общината се придружава от договорът за наем, Разрешението за ползване, регистрацията на касовия апарат, Вашите фирмени документи, сведения за управителя, работното време и др. специфични регионални изисквания. Не е страшно, звъннете им и питайте (в Търговския отдел). С това уведомление дейността на магазина се регистрира на Вашата фирма. Няма прехвърляне на Разрешението за ползване, то е за обекта завинаги, на името на първоначалния собственик.
Като цяло, това е.
След което правите по един милион оборот на ден, и си взимате 3-ма счетоводители да се оправят с приходите. В Полинезия е хубаво :lol:
Успех[/quote]
Carthago delenda est.
emilgrigorov
Активен потребител
 
Мнения: 2836
Регистриран на: 21 Яну 2012, 11:11

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот dankovbg » 24 Сеп 2012, 11:43

emilgrigorov написа:Договор за наем + Разрешение за ползване - от собственика
Към досието за Разрешение за ползване (при собственика) има :
Протоколи от лаборатория на ХЕИ;
Становище на пожарната за въвеждане в експлоатация (може и да няма).
Да си набавите копия, ако дойдат на проверка от съответните инстанции. Междувременно звъннете до районната пожарна, и питайте.
Уведомлението до общината се придружава от договорът за наем, Разрешението за ползване, регистрацията на касовия апарат, Вашите фирмени документи, сведения за управителя, работното време и др. специфични регионални изисквания. Не е страшно, звъннете им и питайте (в Търговския отдел). С това уведомление дейността на магазина се регистрира на Вашата фирма. Няма прехвърляне на Разрешението за ползване, то е за обекта завинаги, на името на първоначалния собственик.
Като цяло, това е.
След което правите по един милион оборот на ден, и си взимате 3-ма счетоводители да се оправят с приходите. В Полинезия е хубаво :lol:
Успех
[/quote]


Благодаря ти много, явно имало все още хора които помагат , пожелавам ти - да ти вари по вода в живота :)
dankovbg
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Сеп 2012, 23:12


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта


cron