начало

Първо заседание на ВСС: Няма кандидати за председател на ВАС Първо заседание на ВСС: Няма кандидати за председател на ВАС

Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот dankovbg » 21 Сеп 2012, 23:19

Чета отдавна форума и придобих престава за доста неща, но не мога да намеря отговор на следния въпрос, ще съм благодарен някой ако обясни как става, мисля че ще е полезно на доста хора
Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни да работи.Магазина е с статут на магазин и в него пак ще се продават дрехи(нови а не втора употреба ) както и преди се е продавало нови дрехи .За фирма, счетоводител, стока , касов апарат е писано , мен точно ме интересува какви документи и разрешителни ми трябва (при условия че си има статут на магазин) и къде се ходи, имам предвид Община , пожарна и още сумата неща явно които незнам ? Някой може ли да ги изброи стъпка по стъпка.
dankovbg
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Сеп 2012, 23:12

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот dankovbg » 22 Сеп 2012, 18:05

никои ли не се е сблъсквал с това или вече спряхте да помагате в тоя форум
dankovbg
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Сеп 2012, 23:12

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот emilgrigorov » 22 Сеп 2012, 20:24

Договор за наем (примерно), Касов апарат, Уведомление до пожарната (имат сайт и телефон), Уведомление до общината (имат сайт и телефон). Различни са регоналните изисквания, особено общинските наредби, ще Ви объркам с повече информация.
Ще Ви е необходим документа за въвеждане в експлоатация (РП, УВЕ). Може да се наложи прехвърляне на партидите за ток , вода, парно (според договора за наем).
Останалото е работа на счетито :lol:
Carthago delenda est.
emilgrigorov
Активен потребител
 
Мнения: 2836
Регистриран на: 21 Яну 2012, 11:11

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот emilgrigorov » 23 Сеп 2012, 09:13

Договор за наем + Разрешение за ползване - от собственика
Към досието за Разрешение за ползване (при собственика) има :
Протоколи от лаборатория на ХЕИ;
Становище на пожарната за въвеждане в експлоатация (може и да няма).
Да си набавите копия, ако дойдат на проверка от съответните инстанции. Междувременно звъннете до районната пожарна, и питайте.
Уведомлението до общината се придружава от договорът за наем, Разрешението за ползване, регистрацията на касовия апарат, Вашите фирмени документи, сведения за управителя, работното време и др. специфични регионални изисквания. Не е страшно, звъннете им и питайте (в Търговския отдел). С това уведомление дейността на магазина се регистрира на Вашата фирма. Няма прехвърляне на Разрешението за ползване, то е за обекта завинаги, на името на първоначалния собственик.
Като цяло, това е.
След което правите по един милион оборот на ден, и си взимате 3-ма счетоводители да се оправят с приходите. В Полинезия е хубаво :lol:
Успех[/quote]
Carthago delenda est.
emilgrigorov
Активен потребител
 
Мнения: 2836
Регистриран на: 21 Яну 2012, 11:11

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

Мнениеот dankovbg » 24 Сеп 2012, 11:43

emilgrigorov написа:Договор за наем + Разрешение за ползване - от собственика
Към досието за Разрешение за ползване (при собственика) има :
Протоколи от лаборатория на ХЕИ;
Становище на пожарната за въвеждане в експлоатация (може и да няма).
Да си набавите копия, ако дойдат на проверка от съответните инстанции. Междувременно звъннете до районната пожарна, и питайте.
Уведомлението до общината се придружава от договорът за наем, Разрешението за ползване, регистрацията на касовия апарат, Вашите фирмени документи, сведения за управителя, работното време и др. специфични регионални изисквания. Не е страшно, звъннете им и питайте (в Търговския отдел). С това уведомление дейността на магазина се регистрира на Вашата фирма. Няма прехвърляне на Разрешението за ползване, то е за обекта завинаги, на името на първоначалния собственик.
Като цяло, това е.
След което правите по един милион оборот на ден, и си взимате 3-ма счетоводители да се оправят с приходите. В Полинезия е хубаво :lol:
Успех
[/quote]


Благодаря ти много, явно имало все още хора които помагат , пожелавам ти - да ти вари по вода в живота :)
dankovbg
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Сеп 2012, 23:12


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


cron