навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Авто

Honda с 3 невероятни премиери на "Автомобилен салон София 2024"

2024-10-15 0

Honda с 3 невероятни премиери на

Honda Civic Type R, фейслифтът на HR-V и плъгинхибридната версия на новото поколение на CR-V дебютират в Интер Експо Център в столицата


Най-бързият сериен автомобил с предно предаване, Civic Type R, ще е звездата на щанда на Honda по време на започващия от 18 октомври Автомобилен салон София 2024, когато новото издание на горещия хечбек ще бъде представено за първи път пред широката публика в България. Още две забележителни премиери за страната ни е подготвила японската марка в лицето на фейслифта на хибридния HR-V, както и на плъгинхибридната версия на CR-V

Общо 8 автомобила и 5 мотоциклета ще бъдат разположени на щанда на Honda с площ близо 318 кв. м в зала 2 на Интер Експо Център в столицата. Освен премиерите експонатите са: фейслифтът на Jazz, напълно новият хибриден кросоувър ZR-V, пълната хибридна версия на CR-V, емблематичният за марката модел Civic, спортният CBR 1000 SP, градските легенди Forza 750 и ST125 Dax, "голият" CL 500 и къстъма Rebel 500.


Honda Civic Type R

Още с дебюта си горещият хечбек за пореден път завоюва титлата за най-бърз автомобил с предно предаване в света. Бензиновият 2-литров 4-цилиндров VTEC TURBO двигател на Honda Civic Type R е комбиниран с 6-степенна механична предавателна кутия. Максималната му мощност е 329 к.с. при 6500/мин, максималният въртящ момент на силовия агрегат - 420 Нм при 2500-400/мин.

Honda Civic Type R спринтира от място до 100 км/ч за 5,4 секунди и развива максимална скорост от 275 км/ч.

С размери 4594 мм дължина, 1890 мм широчина и 1401 мм височина, новият Civic Type R е с 13 мм по-нисък и с 15 мм по-широк от предходната си генерация. В оборудването са включени и 19-цолови матово черни джанти, комбинирани със специално разработени за модела гуми Michelin Pilot Sport 4S 265/30R.

Въпреки спортната си натура Type R е и практичен хечбек и се радва на изключително голям за този клас автомобили багажник с обем до 1212 л.

За безопасността се грижи пакетът от системи и асистенти, обединени под името Honda SENSING. 


Honda CR-V e:PHEV

Двигателят с вътрешно горене и в двете версии на CR-V е бензинов, 2,0-литров, 4-цилиндров, с директно впръскване по цикъл на Atkinson с макс. мощност 148 к.с. Съчетан е с мощен електрически мотор с максимални 184 к.с.

Разработена на основата на доказалата се вече система e:HEV за самозареждащи се хибриди, батерията на e:PHEV е с по-голям капацитет (17,7 кВтч) и с олекотно вградено зарядно. Високоволтовата батерия позволява и пробег от 81 км само в електрически режим. Плъгинхибридната версия на CR-V отделя едва 18 г/км вредни емисии СО2 и изразходва едва 0,8 л/100 км в комбиниран режим при напълно заредена батерия. 



Двата варианта на CR-V са с еднакви размери, но на фона на изключително ниския разход на плъгинбрида резервоарът му е с обем от едва 46,5 л срещу 57 л при пълния хибрид.

Портът за зареждане е разположен над предния ляв калник и се отваря с едно натискане на капачето. При системата e:PHEV блокът за управление на зареждането е свързан с нагревателя на батерията и това е чудесно решение при студено време с минусови температури. Когато температурата на високоволтовата батерия е 25 градуса, новият CR-V постига 100-процентов заряд само за 2,5 часа.

И за двете версии е валидно, че това е най-безопасният CR-V благодарение на новата конструкция на каросерията и подобрените технологии. Това е първият автомобил с Honda SENSING 360, пакет от асистенти и системи, действащи в радиус от 360 градуса. 

Фейслифтът на третата генерация на HR-V

В обновения Honda HR-V e:HEV са надградени неговите силни страни като стилния му дизайн, енергийната му ефективност, съчетана с отлични динамини показатели и съвременни технологии и това определено ще се хареса на купувачите на компактни SUV автомобили.



Тонираните стъкла са включени в стандартното оборудване за всички нива. Промените в интериора се изразяват в още по-ергономичен дизайн на централната конзола. Добавени са нови цветове и специално оборудване Advance Plus. Патентованата система "магически седалки" Honda Magic Seats продължава да бъде актуална и в това издание на модела.

Новото ниво на оборудване Advance Plus надгражда познатото Advance Style, но добавя ексклузивни трицветни акценти на изпълнената в черно Crystal Black радиаторна решетка. Оборудването включва и стъклен панорамен покрив.

Изживяването зад волана на HR-V става още по-добро, засилена е структурната здравина на автомобила, а шумът и вибрациите са сведени до минимум. Хибридната система e:HEV остава непроменена и предлага съвършен баланс между икономията на горивото, ниските вредни емисии и високите динамични показатели. Както и досега задвижаващата система съчетава 1,5-литров бензинов двигател с вътрешно горене и максимална мощност 107 к.с. и електромотор (131 к.с.). 

В оборудването на HR-V вече е включен и асистентът за подпомагане при движение в задръстване за полуавтономно шофиране при натоварен трафик. Богатият технологичен пакет за безопасност Honda SENSING осигурява спокойствие на път и към него е добавена система от камери с няколко перспективи за още по-добра 360-градусова видимост около автомобила при двете най-високи нива на оборудване. 

за 54%  против 46%  159 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума